2

Skumbox

Sista gången med hela gamla passet!
Jag trodde och ville fuska lite men så blev det inte idag,
tyvärr! Egentligen är det bra för min egna del.
Tro det eller ej men det är mitt första pass denna veckan!!!!
Jag känner att jag behöver svettas och göra av med kalorier
så de står härliga till, det kan jag inte till fullo när jag ska hålla nåt
nytt i huvudet!     -HÄNG PÅ!!
Vi  får plats några till så bara kom klockan 17.00 startar vi i källaren.

Välkomna att avsluta arbetsveckan på bästa sätt!!
Kram  L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Wihouuu, kändes verkligen inte som att du ville fuska idag..

Jag gick all in idag och det kändes Supergött..

Kommer sakna upp,upp,sida,fram,fram.. : )

Men ser fram emot det nya passet.. Blev också jätteglad att höra att det blir skumbox tis-tors kl 18-19 vilket gör att jag kan köra hos dig även om jag inte får barnvakt..

Ha en skön helg snygging.. Kramizz

2 Linda H:

skriven

Vaaa, INGET boxpass:(( Det BÄSTA passet på hela veckan..

Ha en underbar helg, kram!!

Kommentera här: