0

RASMUS 16 år & kvartalsutbildning

Efter morgonrundan med Tekla  så
duscha, klädde mej och förberedde för dagen.
Smög upp och väckte Rasmus. Han fick hoppa i myskläder
och sedan körde jag bor honom nästan sovandes till gymmet,
där han fick en välbehövlig helkroppsmassage.
Som yrkeskvinna måste jag säga - vilken kropp den killen har!
Han är verkligen ett muskelpaket och det utan att gymma bara
genom att han har rört sej en massa!!

Efter massagen körde vi hem så han blev grattad av resten av familjen.

ett vidvinkelobjektiv till sin filmkamera och massor av kläder

En god frukost tillsammans (fm-fika för mej!)

Jag packade ihop mina träningsgrejor tog KlippansKommun-bil (som
Tina lämnat kvällen innan) och körde till Badhuset för att hämta de här två:

Martina och Emelia
Jag körde oss ner till Malmö och med Tinas vägbeskrivning kvällen innan
så körde vi rätt direkt - skitnöjd!
Kvartalsutbildning i Sats stora lokaler i hamnen - superfräscht!

innan jag börjat svettas...

väntar...

min träningspartner under teoribiten
Vi stod först på ett ben i en minut och mata roundhousekickar och sedan
direkt kicka vidare mot en mits i ytterligare en minut,
kommer att kännas i rumpan tror jag....

tuffare maglåt än förra....kommer kännas i magen oxå!

det nu traditionella McD-besöket efteråt

Körde hem och tjejerna tog bilen vidare till Klippan ifrån Kvidinge.

Christer frågade direkt -Var det ett bra nytt pass?
-Jaaa, sa jag. Då skrattade han och sa - Det säger du varje gång du
kommer därifrån... Men det är lika roligt varje gång med ett nytt pass!
Tyvärr fotade jag inte vår instruktör, Fredrik , men han är kanon, en
liten kick var gång.. Han gör att man vill bli bättre instruktör med mer
energi på scenen.

RELEASEN kommer måndagen den 30/5 kl. 19.15 på Klippans Badhus!!
Välkomna dit, svettas och få ny kraft och glädje!!

Kommentera här: