0

färdigklippt!!

Måndagsmorgon precis som de sista veckorna ...
men bara två till!!
Runda med Jill och Ann, efter frukost och dusch till badhuset för
stordstädning och skurnimng av golv och väggar.
Men denna måndagen slutade jag 14.00!!! Så skönt!

sol, lite dis och vackert
Hemma så skyndade jag mej ut för att klippa sista biten på gräsmattan,
klippte även ner mina vissna pionblad och lukade lite i rabatterna.
Sååå skönt kan jag stryka från min jätte TO DO-lista,
som ska var klar till jul!!
Lucas kom hem från farmor med nybakat bröd..... det blev vår kvällsmat
-jättegott! gick igenom combaten en snabbtur och sedan tillbaka till badhuset.

Klene André orkade bara med ett pass denna kvällen...

Andrea och moi

tre coola brudar...???Älska Julias hållning och min, visst ser hon tuff ut!
- De var inte lika tuffa efteråt kan jag avslöja!

mitt hår var torrt när vi började passet.....
Störtskönt att svettas ur sej gåsen!

Christer och Dana var iväg på träningar när jag kom hem satte mej en
stund, gick med Tekla och sen i säng.

STEG:  21500 - prick!bra jobbat !
L8

Kommentera här: