0

fredag

Jag och Tekla gick själva på morgonen, lite segt var det allt.

fick skrapa rutorna
Var inte nere i gropen förrän kl 07.30, men gav åtta massger där.
Körde hem och började klippa gräset direkt, tyvärr hann jag inte helt klart,
utan lämnade resten till Christer när han kom hem från jobbet.
Körde till Åstorp och hämtade Dana i skolan och körde direkt tillbaka
och vidare till Klippan och Huvudsalongen.

Linda snaggade Dana...

håret i en tofs
Så nu har Dana "en björn i nacken" enligt henne själv!
Tyvärr hann vi inte med nån färgning som var tänkt från början för
vi skulle köra hemifrån så tidigt som möjligt på eftermiddagen/kvällen.
Hemma igen så var Christer igång och klippte gräset. Lucas hade åkt
väg direkt efter skolan tillsammans med farmor och farfar.
Vattnade de blommor jag hann hemma och försökte packa till mej
samtidigt som de andra stod och tjatade på mej om jag inte var klar
snart och skulle vi inte köra nu?? Inte alls stressande...
Men till sut var även jag klar och vi körde iväg.

månen vid E4:an

I bilen berättade Christer att han inte alls hade klippt klart gräset som
jag bett honom om - så jag hoppas att det inte fryser för mycket de
närmsta nätterna... Gräset är långt och jag vill så gärna bli av med
det innan det lägger sej som en sörja och innan det blir snö.
Får se nu när det blir gjort...

C ya   L8

Kommentera här: