0

Fredag

Linda ! Blev vi inte på de klara med att det var Annalena som vann...
eller det var bara som jag trodde och när jag tänker efter så hade
vi ju ingen prisutdelning iheller - Får nog kolla upp det ja! Tack för påminning. Kram

Eva! Ja, det ska bli spännande att se om ett år !!!
Hoppas verkligen det känns såhär då!

Fredagsmiddag
Försökte sortera upp, plocka ordning och packa.
Åt fiskgratäng till middag  och efter ett tag körde vi
(Dana, Rasmus, Karro och jag) ner och hämtade Åsa i V.Sönnarslöv.

Vidare mot Ängelholm för att Danas ögon skulle kollas - men inte
den vanliga 10 minuters som det brukar vara utan närmre timmen.
Efter kollen (där det oxå bestämdes att vi skulle vänta med op av
andra ögat något år) körde vi och tanka och lite mat på McD.

ungdomarna var hunriga med vi lite äldre tog bara kaffe och paj.

När vi var åedna, handlade vi mat på Maxi/Brännan - jag hade glömt
handlelistan på köksbordet hemma men jag tror vi lyckades rätt bra
ändå. Sen körde vi uppåt mot Halland, Halmstad,Oskarström och Stugan!
Fullt ös när vi kom dit. De hade saknat oss lite vi var ju rätt så sena.

Rasmus var utan fru och barn -Mika hade feber hemma, tyvärr.

Eva och Dennis kom ju upp redan torsdagskväll tillsammans med
Christer och Lucas.

satte oss till bords nästan direkt

Poppe och Malin hade gjort en god tacopaj till kvällsmat

MiaMaria testar Christers sko - jobbiga snören bara måste hålla i dem...

turturduvorna som fick det gula rummet - snällt av StoreRasmus som fick
ligga och sova i soffan då

sen var det dags för spel

ogachaka

killar mot tjejer såklart!
Killarna vann och StoreRasmus var GRYM på texter - det kvittade hur
dåliga meodier vi än sjöng så tog han de flesta!

Eva var i en liga helt för sej själv! Jätterolig och kunde hur många
melodier som helst, bara lite "för långa" i mellanåt bara. ha ha

En skitrolig kväll skrattade så jag nästan fick kramp ibland.
"I smyg" höll jag mej väldigt lugn - för jag hade en plan... mer om den i nästa inägg.

Tack för en underbar helg i alla fall och nu har jag krafter till ännu en
jobbevecka!!

Ha de  L8

Kommentera här: