0

Gåsamiddag

Efter vår skogsrunda, gjordes gåsen redo för tillagning (inte av mej
det minsta...).

hittar du nåt kul?



jag låg och vila med Tekla, fast hon hade faktiskt överansträngt höger
benet så jag stretcha (JA, även hundar behöver det!) och masserade det.

killarna i köket
   
ja, vi försökte få till en snygg bild men jag är ingen vidare fotograf...

farmor med äldsta barnbarnet

han... spöket i mitten som tar hela den här trappan i tre jämnfota hopp
LJUDLÖST!!

spökets lillasyster -tosan!

maten färdig!!
  
nässelsoppa till förrätt, -gås,   knäckig äppelkaka till efterrätt!
supergott alltihop!!


nästan samlade

dags för spel efteråt - småtöserna vann tror jag...-hur nu det gick till??

lyckades väl rätt bra till slut...

tror att det var jag som hamnade här sen... för toalettgolvet var
redan upptaget!!!

puss och kram   L8

Kommentera här: