0

Huvudsalongen

Linda och Mia ! Stort tack till er och massor med kramar!

Planerat att gå upp tidigt men tog sovmorgon istället tydligen....
Åt lite innan jag, Dana och Fanny körde till Klippan och till Huvudsalongen.

mitt hår blev kortare och snyggare!

Dana fick en massa färg i sitt, här med tejpade, stukade fingrar...
De hade basketturnering i skolan på fredagen.

Fina Fanny med brännmärke på kinden!
Jag passade på att sola på Oasis när jag ändå hade tid över.
Sedan körde jag och Fanny till badhuset för Martina messade att
Lisa hade stukat sin fot och kanske inte kunde jobba under dagen.
Men det visade sej gå bra ändå. Köpte frallor och hämtade Dana.

den "nya" framsidan

så här blev Danas hår - skitläckert tycker jag!
Körde hem och åt innan jag och Christer tog med Tekla upp på åsen.

skulle plocka svamp - ostronskivlingar!

massor av dem!
Christer gör en fantastiskt god soppa  på dem.

HDSL  L8

Kommentera här: