0

Nyköping

Stannade och tanka gas i Jönköping där tog jag över och
körde resten av vägen. Nästan så jag ångrade mej för det var
så in i vassen dimmigt och runt 0 grader. Väldigt obehagligt att
köra då tycker jag, men det gick bra och dimman lättade
när vi närmade oss Nyköping .
Ute vid Strandstuviken så hoppade jag och Tekla av bilen
och gick den sista biten till Johanssons hus, medan de andra körde dit.

de har fått så snyggt på framsidan av tomten nu
- skitsnyggt med olika stenar och formationer !
Hade en mycket trevlig kväll tillsammans med Tina, Lars, Fanny, Linus,
Alex, Felix, Britt-Marie, Per och hela vår familj.
Höll mej till min plan även denna fredagskvällen och drack endast två öl
under hela kvällen. Lars hade gjort god pizza som vi åt när vi kom upp.

Tack ni !

puss puss L8

Kommentera här: