0

Kopparhatten och jobb

Vet tyvärr inte vad som hänt men bilderna jag tog under söndagen
har försvunnit alla.
Vaknade av mej själv klockan 06.30 (då klockan var ställd men inte ringde!!)
Fixade lite innan jag och Tekla körde till Skäralid, lite över åtta kom Annika
oxå och vi gick Kopparhattsrundan.

Kopparhatten men ett par veckor sedan
På hemvägen från Skäralid körd jag inom Klippan och Hjärtat för att
köpa med frallor hem. Åt frukost hela familjen -alla sex, innan jag duschade
och gjorde mej ordning för dagen jobb. 11.30-18.00 och hade
vattengympa-passet kl.15.30. Lucas,Emma,och Isabella blev skjutsade av
Christer till simträningen och jag tog dem med hem 18.45.
Plockade upp pizzor på hemväghen och åt tillsammans. Rasmus hade
varit och lämnat Karro i Hbg och kom hem lagom till maten.
Pratade en stund med syster Tina innan jag slöade i soffan innan sängen
ropade!!
Såå nöjd rolig fest kvällen innan och pigg dagen efter och hann göra en
del och dessutom kry nog för att hålla pass! (jag vet en del av de som var
på festen som inte hade kunnat det!... Annalena var och tränade på
kvällen så det var inte henne jag menade... hihi)

Ha en underbar vecka så hörs vi senare!!

Puss och Kram  L8 

Kommentera här: