0

sista fredagskvällen

Körde till badhuset och jobba på torsdagskvällen, först personalmöte
sedan ett vattengympapass. Fullt upp hela kvällen, och var helt
slut när jag kom hem. Slocknade nästan direkt i sängen.

FREDAG

Efter morgonrundan och jag hade hängt upp två maskiner tvätt på
tork så körde jag ner i gropen för att massera.

massage-/omklädningsrum


Sju massager blev det innan jag körde hem och hämtade Tekla för
rastning i grusgraven.
Jobbade kväll till åtta på badhuset. Lagom med folk under kvällen,
så kvällen gick snabbt. Lucas tog bussen själv tll Klippan och badade
hela eftermiddagen/kvällen. Avslutade med att hjälpa André att städa
herravdelningen - Det var jättekul, jag vill jobba där när jag är stor!
sa han efteråt...
Detta var min sista fredagskväll på badhuset!

Hade planerat att göra en del när jag slutat men se de funkade inte för mej,
utan jag somnade rätt så omgående även denna kvällen.

Trött nu för tiden!  L8

Kommentera här: