0

efter stormen

Härlig morgon, hade inte ställt någon klocka utan vi vaknade av oss
själva 7.15, och framför allt så blåste det inte!
Christer väckte Lucas som var den ende av oss alla
som behövde gå upp i vanlig tid. Satte mej och blogga ikapp.
Christer körde 7.30, Lucas gick 07.50, Dana 8.40, Rasmus och Karro
var kvar när jag körde upp på åsen med Tekla.

Härliga sol!
Det hade inte blåst omkring en massa på tomten som jag trodde,
så jag tänkte inte på om det blåst omkull några träd i skogen.

efter jag gått ett tag så hittade jag en bruten grantopp

lite fler granar som ligger där framme

ja, och björkar oxå

nått stort träd

och många rotvältor

men solen sken
Rundan tog lite längre tid än vanligt och inte bara för att jag behövde
hoppa över och gå runt välta träd utan för jag har ju en grym och väntad
träningsvärk i kroppen! Började redan i går morse och då visste jag
att denna dagen skulle bli värre - precis som vanligt!
Men jag har planerat in tre ny/gamla låtar till combatpasset ikväll och
jag vet att på onsdag kommer träningsvärken att sätta in på riktigt!! Yey!

Hemma igen så hade Rasmus och Karro lämnat huset och det var dags för lunch.

HDSL  L8

Kommentera här: