1

Krossa alla fönster - Maskinen

Ingen lång runda precis med hunden i morse och jag hoppade över alla
vanliga morgonrutiner, utan bara åt och klädde mej innan jag körde till
Kågeröd där jag hade 3 massager(2+1) - lite flyt för just idag ville jag
komma ifrån lite tidigare.


Hörde en skitbra låt på vägen över åsen - låten är väl bara ok men texten
är så jäkla bra!!
Trodde väl aldrig att "Krossa alla fönster" skulle vara nåt bra men i
detta fallet -absolut! Letade upp den på spotify och hör den om och om igen.
Hoppas den får några kvinnor att ta beslutet de behöver ta....
Heja MASKINEN!

Körde direkt hem och tog med Tekla till grusgraven - hon behövde rastas
lite extra stackars hunden...

Tänker inte blogga mer denna helgen -tar en paus och återkommer
söndagskväll eller måndagsmorgon kanske....

Förresten så är jag med i en stegtävling igen!! Hoppas jag får ihop
några steg under helgen...


Ha de gott och sköt om er och njut i helgen, för det tänker jag göra!!!



puss puss  L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snygging!! På tal om stegtävling.. Nyfiken på vem som vann stegtävlingen fr i våras? Inte för att jag hade ngn chans, men kul att veta:) kram

Kommentera här: