0

Lucas 11

Började med morgonrundan med både Jill och Ann.

mörkt och lagom varmt
Hem och ordnade med frukost till Lucas och slog in de sista presenterna.

Nutella!! En måndag!!! Bara om man fyller år.

han fick bl.a badbyxor, jeans, kub, hjälm

och teknik-lego
Familjen stack till sina ställen och jag gick in i massagerummet för att
massera och stannade där till 12.30.

tog med Tekla till skogen

Hemma så åt jag lite innan jag tog tag i combaten.
En svår låt som jag bara inte KAN hitta rätt takt i hur jag än försöker.
Såg ut genom fönstret hur de äldre syskonen tillsammans hjälpte
lillebror att göra bakåtvolt. Blir sååå glad !!!

när de  såg kameran gömde de sej!(försökte i alla fall)
Jag hade en massage till innan jag körde till Klippan för att hålla combaten.
Det trilskades lite med och för mej så jag var inte nöjd med mej själv efteråt.
-Det kommer att bli bättre nästa gång !
Det är den där låten som bråkar mest....
OCH att jag smällde baksida vänster lår!!! försökte ta i och komma ännu
högre i sidekicken vilken gjorde att en liten bit muskel fick en bristning
- som känns!!! Precis när det andra benet har läkt så att jag kommit
igång för att springa igen...  Ja ja så är det ...

Nu är det hög tid att krypa till sängs!!  ska ju upp kl 04 i morgon.

Tack för dag och gonatt!
L8

Kommentera här: