0

pensionärsvattengympa!

Kändes lite extra tufft att gå upp i morse, men så fort jag knakat
igång lederna och skorna är på så känns det bra att vara igång igen,
och framförallt skönt att vara ute och gå!
En vanlig tisdag för mej på badhuset och som vanligt hade jag vattengympa
-pass med pensionärerna - har blivit en liten favoritgrupp!

(jag frågade om lov innan jag fotade)

hela härliga kämpargänget!!
Tyvärr hade jag inte så mycket kraft kvar i kroppen som jag ville
under passet men de var nöjda och glada ändå precis som vanligt!

Hemma kl.14.30 la mej i soffan  19 minuter innan jag städade massagerummet.
Tekla fick en liten stund ute och sedan masserade jag mer eller mindre
hela kvällen till kl.20.
Fick sån otrolig danslust att jag skickade sms till Misja (Mias man)
och hoppades på att kunna åka ner till Köpenhamn ändå, men se
det var tamtam förra veckan och försent! Ja ja, det kommer fler och jag kanske
kan ha en liten danserunda med Åsa snart i Helsingborg.
-Hoppas hon vill det!

Nu är jag redo för sängen - Tekla är redo för kvällspromenad, 
så den får vi väl ta först då...


Ha de gott go´vänner och sköt om er , så ses vi snart!!


Förresten jag har en go träningsvärk mellan skulderbladen efter combaten igår...
Märkligt det har jag lite varje vecka trots att jag kör sammas pass vecka
efter vecka, men det är säkert bra för det måste ju betyda att jag tar i
lite extra för varje gång ...eller??

puss puss L8

Kommentera här: