0

städning

Vilken tur att jag fick en bra start för resten av dagen blev bara sådär...
Det var min allra första måndagsmorgon på badet och det innebär storstädning
något som jag inte visste (kanske om jag tänkt efter så har jag hört det innan).
I vilket fall så började vi med att skrubba vid småbarnsbassängen och vid leksakerna.
Efter det så skrubbade jag handikappomklädningsrummet, toaletterna i simhallen och avslutade med skrubba både dam-och herrduschrummen i källaren. Senare på eftermiddagen fick jag reda på att så mycket ska man inte skura på en dag... det orkar man inte.... Kännde det!! Men.. jag önskar att mitt egna hus var lika rent nu....
Ja ja, men jag klarade av det och när jag slutade kl.16 körde jag hem åt en tallrik filmjölk, tränade in combat och lyckades t.o.m sova i tio minuter innan jag körde tillbaka till badhuset för att hålla combat-passet.
Vråltrött men väl på "scen" så gick det väldigt bra och ett skönt svettigt pass blev det för alla tror jag!

ingenting är omöjligt...

Hemma igen tittade jag på CSI, drack te och tog ut Tekla, innan jag kröp ner i sängen.
Tyst och lugnt men tomt utan Christer!
  L8

Kommentera här: