0

Många timmar på badhuset

Morgonpromenad md både Jill och Ann- mycket trevligt!!
Hem och fixa till mej och sa hejdå till Christer som skulle till Sthlm/Vallentuna.
Sedan körde jag till Klippan för att storstäda caféet i badhuset.
Ja, en hel del annat blev oxå storstädat.
Åt dagens lunch från gymasieskolan/storköket.
´
ha ha, jag vet inte egentligen vad som stod på menyn men jag åt en
massa grönsaker och sallader!! -Superfrächt och gott!
Arbetade till 16.00, för att sedan köra hem

och "sätta" de två sista låtarna på passet (som snart ska bytas ut...).

Dana skulle träna, Rasmus plugga och Lucas tränade med sina kortlekar.
Jag körde tillbaka till Klippan efter två timmar framför tvn.
Ett helt underbart pass nästa fullt och en massa energi och det
kändes verkligen som alla tog i vad de kunde och efteråt var jag och mina
kläder helt genomblöta av svett - t.o.m lite värre än vanligt, tror jag!
Men jag var STOLT över alla deltagarna!  GRYMT BRA JOBBAT!!
Får en sån kick av det och lever på det ett tag nu!


Duschade och körde hem för att titta på CSI, nu ska jag vänta hem
Christer och gå och lägga mej. I morgon är det tisdag och då....
går vi upp tidigt!!

Ha en skön natt och sköt om er!!
L8

Kommentera här: