0

scream

Torsdagskvällen tillbringades som vanligt på badhuset.
Mycket vattenlek i omklädningsrummen ....

Fredagsmorgon var det runda tillsammans med både Jill och Ann.

Efter den och duschen så körde jag ner i gropen med Bengta.
Gav åtta massager och sedan hem för lite mat och hämta Tekla.
Körde upp till ljuvliga höst-skogen!





underbara färger!
Snabbt hem och bytade ut Tekla mot Dana...
Men denna gången körde vi till Ängelholm för att bl.a köpa hundmat.
Handlade först en låda med "blötfoder" och sedan en stor säck med
torrfoder på  "Zooarkaden".
 
Dana köpte hamsterhjul och fågelfrö till sina ekorrar....
Fortsatte till "Ormar&Sånt" för Orm-mat - två råttor
Sedan till "Brännan" för mat till oss människor.
Hemma igen så gjorde Christer och jag sushi och satte upp skåp på
väggen... Fanny vår extra tös kom precis lagom till maten

först : Misosoppa

och sushin till huvudrätt
Tävling efteråt
 
äta wasabi utan att göra en min...
  
gick inte så bra för Lucas....

Jag är inte så glad för peppar-kryddigt men wasabi har jag inga större
problem med, utan tycker det är gott!
"Barnen" ville se en riktig skräckfilm/rysare, vilket jag oxå var sugen på
och tyckte att vi skulle se en "klassiker". Det blev till slut:

Jodå,de tyckte den var rätt spännande....
Sedan duschade vi och kröp ner i badet

tyvärr var det inte så varmt - någon(Lucas) hade råkat stänga av den

men hyfsat spännande efter efter filmen...
Lucas hade lite problem att sitta still och framför allt kunde han inte
sitta med ryggen mot trädgården, ha ha!

La mej tidigt för "det är ju en dag i morgon oxå"!

Må väl och sköt om er
L8

Kommentera här: