1

äntligen synundersökning

Kul att höra från dej Emelia! Hoppas du har det bra och jag ska hälsa
de andra!
En långmassage hemma på morgonen innan jag körde till Klippan för
att ÄNTLIGEN undersöka min syn igen... 2006 var det sist och jag märker
att de har försämrats en hel del. Svaret blev att synen har försämrats
men det är bara pga av ÅLDERN.....Hur kul är det? Lite "roligare" hade
det varit om jag hade behövt operera igen, för det blev så bra på det
ena ögat och hade båda ögonen varit så bra så hade jag sluppit gå
omkring som en fladdermus!!

några bågar att välja på - hur lätt är det??


vilka tycker ni??

jag valde de här till sist....haha
Hade Tekla i grusgraven en liten tur innan jag körde till Klippan igen
och för att jobba denna gången.

hon var väldigt lycklig över att kunna springa lös en stund.

Blev överraskad med att jag skulle hålla vattengympa-pass...
Det blev bra trots att jag inte var förberedd...kanske bättre.

månen var framme när jag körde hem
Åt resterna, satte mej i soffan och somna...


Ha en skön lördag!

puss och kram  
L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hej snygging! Dom brillorna m "pilar" på sidan tyckte jag var bra på dig, men lite svårt att se eftersom man inte ser hela formen på dom.. Annars den tredje bilden på brillorna:) Kram på dig!!

Kommentera här: