0

Baus

Sov lite längre än jag tänkt vilket resulterade i att jag
inte alls fick ut så mycket av min lediga dag som jag tänkt...

Efter morgonrundan med Tekla körde jag till Klippan och till badet
för att ge massage, hemma igen vid 12, och vi åt middag.
Christer och jag körde till Baus (som någon brukar sääga...), och Jonna
och Dana följde med till Familia. Lite mat på maxi innan vi alla åkte hem
igen med bilen full av sten.

roligaste bilden jag fick ta på dem...(de är nog inte svåra i den åldern!)

Christer lastade av stenarna och la ut i trädgården.
Hoppas det blir lite tid över i veckan så jag hinner lägga ut dem.
Vi gick in för att göra kvällsmat, efter en liten "planeringsstund" med
vår käre granne Dennis...

miso-soppa

Lucas lär sej äta sushi med pinnar

älskar det!!

Jag tittade och grät Christer somnade till Mamma Mia.
Rasmus var kvar i stan och sov över där...
Tjejliga satt och lana i massagerummet (ja, de sjöng en del oxå!)

Hann bara göra en liten del av de jag tänkt -trist!
L8

Kommentera här: