0

Försov mej!

Vaknade 06.30 och 07.00 började jag arbeta...
Christer fick ta Tekla och jag fick hoppa över allt som jag
brukar göra på morgonen.

Men 07.05 började jag massera i Eket, så jag är rätt nöjd ändå.
Problemet är väl att man inte riktigt vaknar på hela dagen känns det som.

Efter mina 8 massager körde jag till Kvidinge för att sälja kodlåset på
gymmet - så ni som inte lämnat era brickor/tags - SNÄLLA så fort som möjligt!!

En runda med Tekla och sedan "kastade jag i mej lite mat för att sedan
dra vidare till Klippan. Arbetade mellan 14 och 21, vi fyra var alla lika
trötta och flamsiga under kvällen - men det brukar bli lite roligare då!


Hemma igen så satt Christer och Anders framför datorn för att försöka
boka en semestervecka till oss... jag tror det gick till slut men det återstår
att se under denna dagen! Om blev av blir jag väldigt lycklig!!

Hoppas ni har det bra  govänner! Och tydligen var ingen (mer än Linda)
nyfikan på VEM så jag håller på det lite till..Ha ha

HDSL    L8

Kommentera här: