0

fredagen

Fredagen började med morgonpromenad såklart!
Lucas mötte mej i köket och sa:
-Ska du vara hemma nu på morgonen  mamma?
- Nej jag har bråttom till jobbet igen, svarade jag.
-Åh, du är ju aldrig hemma längre och är du hemma så ska
du iväg direkt till nästa jobb... Jag får en kram i alla fall!
Lille killen... men jag håller med honom, nästa vecka blir lite bättre.

Ja, jag skyndade mej ner i gropen och gav sju massager.
en "ny" tatuering
På middagen fick Tekla en liten runda ute jag tog hand om lite disk och plock
innan jag gav en akutmassage hemma.
Direkt till Klippan och Badhuset där jag jobbade kväll med Andrea och Malkom.

flera söta Camper-barn var och badade, med sina söta mammor!!

om någon skulle undra så är här bevis: Malle jobbar oxå!! ha ha

Andrea med sin "svarta fara" - hon är rätt stolt över sin cykel !
Efter kl.20 fick jag träffa min älskade man igen!
Han kom hem från Vallentuna, nästan samtidigt som jag kom hem från mitt.

Lika slutkörda båda två så la vi oss tidigt efter att ha ätit lite.
Rasmus och Dana var ute med kompisar på kvällen och jag "messade"
hem dem, när jag la mej : -Kommer snart, från Dana.
-LOL, varit hemma länge, från Rasmus... ja ja man har inte stenkoll när de är
så stora!

Kommentera här: