1

hemma igen

Var uppe i tid med Jill och Tekla, en skön runda.

Hittade en vacker Korsspindel på en soptunna

vackert när solen är på väg upp

och med Monumentet
Christer körde till sitt jobb, Lucas gick till sin skola lite senare, Dana dröjde
ytterliggare innan hon tog bussen till sin skola och sist lämnade Rasmus
för bussen till Helsingborg och sin skola.

Jag började att massera hemma idag. Mycket positivt med det - skönt
att vara i huset och hinna göra något mellan massagerna och när kunderna
uteblir så kan jag göra annat hemma. Sen blir det alltid mer liv i huset än
på gymmet under morgnarna. Men det är skönt med nymålat och lite fräscht,
igen. Slipper sitta vid köksbordet och blogga utan kan alltid ha datorn
på mitt skrivbord.

Ett ihållande regn har kommit in över oss - så glad att vi gick i morse -
inget regn då inte.

Ha en skön dag och utmana dej själv!!

L8

Kommentarer:

1 Språkgeniet:

skriven

Kommer fre efter 20. Jag kommer till dig så kan väl C, L och barnen vara hos mina föräldrar?

Puss

Kommentera här: