0

i kassan

Språkgeniet: Ni är välkomna ner ! Har inte pratat med henne än,
du vet hon med bergsgetterna!

Tisdagen började tidigt som f-n!! 03.45 gick jag upp och ut med Tekla.

t.o.m hunden tycker det är tidigt för promenad!
Åt frukost och begav mej till badhuset för att börja jobba kl 05.30


Stod i kassan från ca 05.50 till 14.00 - trött i benen och lite i huvudet,
men jag är säker på att Martina och Inger var tröttare (elr mer vana), för
de hade dessutom 5-6 simskoleklasser och två vattengympa-pass
under den tiden...
Hemma så satte jag igång att massera (lyckades somna mellan massagerna!!)
och höll på till19.
Dana satt och pratade i telefon och jag frågade om det var pappa?
-Ja, svarade Dana. Säg till honom att köpa mjölk med hem, sa jag.
-Han kommer hem i morgon, svarade hon.
-Hmm.. var är han då?
Han är i danmark! - Är han??Ja, jodå... jag har stenkoll på läget nu för tiden...

Dana och Rasmus lagade kvällsmat som jag tryckte i mej,
plockade lite och sedan var jag i säng - helt slut!!!

Kommentera här: