2

i skogen med Lucas

Ja ha, det var tydligen ingen som nappa på
tävlingen. Ingen som vill ha massage....
Christer tyckte det var svårt, han känner
ändå mej rätt så väl och vet vilka jag brukar få inspiration ifrån.
 Ja ja svaret kommer inte förrän i morgon middag.

Lucas, Tekla och jag tog bilen till åsen....

uppför trappan...

en go och glad kille!

hittade MASSOR av både gula- och trattkantareller!...men i en nationalpark
får man INTE plocka så jag bara gick förbi dem, fastän de gjorde lite ont i mej!

Lucas lärde sej om vatten från berget

mitt älskade Kopparhatten

... och det är ändå det bästa!

ditåt flög jag med min örn ...

vackert och med sol!

Tekla passade på att bada i bäcken

Lucas lärde sej om vattenkällor - vilka man kan dricka ur...

han kröp in i björngrottan

Skärdammen "bakifrån"

Svanevane-paret med sina tre ungar

En skön tur för oss tre, glass efteråt och sedan hem till Kvidinge.

En massage, fixande med skor och lås-tags till gymmet.
Lite skrivande för Christer - vi fortsätter vår överklagande.
Glosförhör och nu är jag redo för bingen!

Tack och gonatt!  Ohh va det känns lätt och spännande/roligt igen.
Nu kör jag så det ryker - håll i hatten!!

Vi ses i skuggan av marshallens sken   L8

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Man får plocka svamp min klass var oxå där idag o de frågade om de fick o det gick bra så de hade en hel del med sig hem :))

2 Anonym:

skriven

Jag skrev aldrig vem jag var det var Anna-Karin

Kommentera här: