4

inspiration - tävling!

Mellan varven av spring idag så satte jag mej
för att leta inspiration på nätet.

så sant - har inte sett denna innan!

En häftig sak hittade mej till slut, kanske inte själva grejen
utan mer att det var just den som satte igång mej!
Hittade inspiration hos en människa som jag tycker mycket om.
Fråga till er:
 -VEM tror ni jag hittade inspriationen från?


Tror jag gör en tävling om en rygg-och massage av detta.
Den som kommer på vem jag hittade inspirationen av
ger jag en massage, när vi har tid, denna månaden.
Jag ger svaret i morgon torsdag, kl 13.

Ha ha, vad spännande detta blev!!

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hur många ggr får man gissa?...;)

Jag gissar på Annica.

2 Linda H:

skriven

Eftersom det bara är jag som vill vinna, så gissar jag på Åsa denna gången:) Skam den som ger sig, hahaha!!!

3 Annalena:

skriven

Jag gissar på din egen man.

4 Anonym:

skriven

Jag gissar på din egen man.

Kommentera här: