3

Om Mej

Funderar väldigt mycket på arbete -såklart!
Gymmet är nu helt ute ur bilden -tyvärr, men
jag har ju lärt mej väldigt mycket under tiden, både om mej
själv och om hur andra människor fungerar - på gott och ont! haha!!

Blir erbjuden mer jobb på badhuset och jag trivs väldigt
bra med arbetskamrater och arbetsuppgifterna - MEN
tiderna är SÅÅÅ tråkiga. Varannan helg och mest kvällar
eller väldigt tidiga morgnar, självklart det är ju andras fritid!

Min lille Lucas behöver mer läxhjälp av mej detta året, vilket
jag då inte kan om jag åker till jobbet innan han kommer hem från
skolan och när jag kommer hem är han redan i säng.

Jag skulle kunna utöka massagefirman och "ragga" fler
företagsmassager, frågan är hur länge håller jag då?
Idag ger jag mellan 15 och 30 massager i veckan,
och det är absolut inga problem än så länge.
De flesta massörer som håller på heltid gör det bara några få år....

Helst vill jag ha ett måndag-fredag och heltid.
Då blir det ju ett tråkigt jobb som min söta syster uttryckte det,
men jag känner mej väldigt redo för det nu.
"Tror" inte på tråkiga jobb -då GÖR man ju dem roliga!

visst finns det nåt för mej oxå....

Söker jobb hela tiden men mitt cv är inte till min fördel, tror jag man säga...
så det går inte så bra.

Snälla kan ni ge mej några råd?!
Vad ska jag hitta på för min egna del och för Lucas skull.

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Så sant att det kanske är ett tråkigt jobb, men för min del handlar det väldigt mycket om människorna man arbetar med. Har man kul med dom spelar det inte så stor roll vad man gör! Kan du inte kombinera massagen med ett halvtidsjobb? Sök i butiker som säljer träningskläder/utrustning eller något annat du är intresserad av. Ex. löplabbet..... Du hittar säkert något!

2 Ingela:

skriven

Så sant att det kanske är ett tråkigt jobb, men för min del handlar det väldigt mycket om människorna man arbetar med. Har man kul med dom spelar det inte så stor roll vad man gör! Kan du inte kombinera massagen med ett halvtidsjobb? Sök i butiker som säljer träningskläder/utrustning eller något annat du är intresserad av. Ex. löplabbet..... Du hittar säkert något!

3 Gonnabe:

skriven

Hej

Såg att du sökte jobb/extrajobb. Vi söker säljare i hela landet till hemförsäljning av smycken, klockor och handväskor.Inget pyramidspel och du satsar inga pengar bara ett kul jobb där man tjänar pengar!Kan det vara nåt för dej? Mejla mej gärna så får du veta mera: [email protected] www.gonnabe.se

Kommentera här: