0

begravning

Idag kom jag upp i rätt tid! Hann med morgonrundan med Tekla
och allt annat jag brukar göra på morgonen.

Så vackert med soluppgångar....nästan bättre än solnedgångar!

Sen körde jag ner i gropen och masserade, fem stycken.
Skyndade mej hem för att ta ut Tekla och för att byta kläder.
Körde till Spången där jag mötte mina systrar och tillsammans åkte
vi till Riseberga och till Peo´s begravning.
Så mycket människor och så många ledsna människor. En väldigt fin
begravningmed mycket musik och fina lilla Maria stod och sjöng så starkt
och så vackert vid sin pappas kista - jag är utan ord...(men många tårar).

buketten från oss

och de vita banden
Vi höll oss längst bak i kyrkan och valde att inte närvara efteråt, utan vi
tre körde till Spången och lunchade.

Tack för maten, syster! och tack för trevligt sällskap båda två, mitt i all sorgen.
Jag körde raka vägen till Klippan och började jobba kl.14..som vanligt en
fredagskväll. Jag hade ok att göra hela tiden, vi var klara i tid och nöjda
alla tre. Men hela eftermiddagen och kvällen sved det i ögonen.


Kom hem till en tråkig och ilsken man...det hade sina förklaringar...

Lucas hade vänner här de stora har jag ingen aning om var de är, MEN
jag vet att Rasmus har uppvisning på Dunkers i Helsingborg, både vid
12-tiden och vid 14-tiden.

Sköt om er   L8

Kommentera här: