0

mot Strövlestorp

Idag började vi med sällskapsmorgonrundan med både Jill och Ann,men
jag lovar det var väldigt svårt att ta mej ur sängen!
Körde till Eket för att ge åtta massager innan jag körde hem, och inom Oj
för att handla mjölk och lite annat.
Bestämde mej för att klippa gräset efter jag ätit lite middag... det vräkte ner
lagom till sista tuggan! Så det fick vara med det. Tog tag i tvättstugan och
all mangeltvätt - kom en bit, nästan klar när jag körde med Dana till IP
och sedan Sälderviken.


Anna-Kariin gjorde comeback efter 18  år och spelade i samma lag som
sina båda döttrar! Bra kämpat!

matsen

förlust med 3-2 - orättvist resultat tyvärr
Kallt och blåsigt och bra kämpat av alla tjejerna, körde hem med nästan
full bil. Dana med migrän och vi andra trötta. åt lite och skrev innan jag la mej.


Goaste Linda, jag hoppas jag aldrig blir av med dej!!
Och den söta lilla hippisen (Mia alltså) - som jag saknar dej det var ju
evigheter sedan vi sågs!! Hoppas det blir snart..kanske om en och en halv
vecka kanske?

Puss och Kram alla underbara!

Kommentera här: