0

vattengympapass isf

Sov lite längre och tyvärr blev det inte mycket till promenad
för Tekla, men hon kom ut och jag var hemma större delen av dagen.
Visade upp de gymmaskiner som finns kvar och solarierna.
Resten av dagen masserade jag och tränade in det nya combatpasset.

Klockan 15.45 körde jag till jobbet och fick då reda på att jag inte
skulle hålla combaten.... utan vattengympa istället. Instruktörsbrist
på stället.
Trots att jag valde en färdig skiva med för få låtar och att jag fick
improvisera så gott som hela passet är jag rätt så nöjd och jag
tror deltagarna var nöjda oxå. Fick t.o.m - Du är välkommen tillbaka!

varmvattenbassängen precis efter passet

och när den ska dammsugas.

Hemm och skrev lite papper till massage och till barnen. 23.10 var
jag äntligen i säng.

Puss puss   L8

Kommentera här: