0

En regnig vecka...

...fast vi vill ha regn och  mer vatten till värmepumpen!!

Denna onsdagsmorgon var inte mycket roligare att gå i än vad
tisdagsmorgonen var - blåst och regn! Fast vdet blåste värre igår.
Men det blev hela rundan båda morgnarna, även om jag kortat ner
den till 3,1 km.
Började jobba kl. 06.45 och var kvar där längst gick därifrån 18.20.
Fick undan en del ohch så hade vi möte med VD - Lars Blak som var
nere (elr kom upp till oss nerifrån danmark) tillsammans med fru/sambo
Ulrika Lidman. (Ni kommer få höra mer om dem snart...).
Christer körde hem och satte igång med nya beställningar!
Väl hemma hade Christer och Dennis bestämt sej att springa,
vilket passade mej alldeles utmärkt för då gick jag först en runda
med Tekla ich sedan sprang jag själv Tomarpsrundan...
kan bara bli bättre ! Motvind och regn och fruktansvärt omotiverad.
Men jag "sprang" hela vägen och på precis 30min.
Tänker skifta att tisdagarna springer jag Tomarp (för att komma igång)
och på onsdagarna springer  jag en längre runda som jag bygger på
efter hand tills jag är uppe i 21 km.... 4,4 känns lite löjligt!

Kommentera här: