0

mossriva (med räfsa) - bästa magträningen?

Har haft en riktigt bra dag men guuud så jobbig!
Var inte på jobbet förrän kl.07, fick undan flera beställningar
och flera papper som legat alldeles för många dagar...
Lunchade på Woodlands med Kribban, Jossan, Basse och Christer -
fetaostbiffar med tzatziki.

En jättehög med ordererkännanden fick jag undan på eftermiddagen,
och jag gick först från kontoret denna dagen, kl.16.
Hämtade Lucas och lämnade honom på badhuset. Själv stack jag och
stödhandlade lite och sen tio minuter i solariet. Väntade på badhuset
tills Lucas tränat, duschat och snackat klart.
Hem och satte pannkakssmet, tog med Tekla på cykeltur,och lämnade
foto på Dana på IP - som behövs till spelarlicensen (Dana ska sitta på
bänken seriepremiären för damlaget på fredag och tyvärr missar jag den matchen).
Gjorde pannkakor som jag åt tillsammans med Rasmus och Lucas.
Christer var kvar på samrådsmöte på jobbet (som blev ett bra möte).

Jag gick ut och mossrev gräsmattan (del av den i alla fall), och rensade
cykelskjulet innan det blev mörkt och jag fick gå in och fortsatte med kläder
och tvätt , rensade min garderob och la rätt i den.
Diskade undan och nu har Christer kommit hem och jag är på väg i säng.

Trött men riktigt nöjd!

Sov gott och sköt om er!

/L8

Kommentera här: