0

INOVA

TACK goaste Linda!!!

Haft en bra dag på jobbet trots massor,mycke att göra,
och lite påpekanden att jag borde vara snabbare.....
Kommer snart!  Som igår blev det spagetti till lunch och den värmdes
som vanligt i micron... hur kul e de!?
Klockan 16.10 körde jag och hämtade Lucas hemma för att ta honom
till simningen, därifrån till Huvudsalongen där jag betalade för Rasmus klippning....
den han skulle gör asenare, visade det sej...
Till Oasen för säsongens sista solning.

bara lite färg som man .....jag inte ser sjuk ut
Efter det till Storköpet för att handla kvällsmat, det blev torskblock,
tomater och till det potatis (de jag slängde ut från skafferiet igår, hade
groddar långa så man kunde fläta ihop dem!

De e ente utan man blir lite så... - han känner jag!! haha
Funderade en liten stund och sedan bestämde jag mej för att köra
hem och sätta igång maten innan jag körde tillbaka och hämtade
hem alla mina tre ungar från Klippan. Rasmus tog bussen hem ändå.
Hämtade både Lucas ovh Dana på badhuset och sedan lämnade jag
Dana på IP och fortsatte hem till maten.

Låg ett nybakat bröd från svärmor på köksbordet - supergoda är de!!
TACK snälla du! Ser fram emot när du blir pensionär......   :)

Torsk i ugn med "franskt täcke", kokt potatis och tomater till det
Sönerna gav det en 4 av 5 möjliga, ja, jag är supernöjd!
Efteråt hade jag ett långt amtal med Rasmus för han var lite stressad av
ett stort prov de har i morgon i samhällskunskap - han har inte bäst betyg
 i de om man säger....   nä, inte ens nästan bra... Men nu för tiden hr han en
bra inställning och försöker verkligen! Dessutom är han ju nyklippt!

och jag tycker han blev väldigt snygg i det!!  Tack ANKI!!!
Den numer obligatoeiska cykleturen med Tekla gjordes oxå.
Tyckte själv jag var lite rolig som la ut på facebook med endomondo
hur snabbt jag sprungit rundan (fastän det var Tekla som drog runt mej på
cykeln, dessutom lyckades jag nästan sträcka lårmusklen på det viset
oxå...), rätt så många som gillat det oxå!!!

Nu har min älskade man kommit hem och vi sätter oss nog i baljan med
Rasmus (som behöver stressa ner "mellan" plugg).

Ha en fortsatt god kväll!

/L8

Kommentera här: