0

0-15....

 
En rätt så lugn söndag uppe och satte igång med tvätt och blogg vid 07.
Mer tvätt och en runda med Tekla. Dana och jag körde till Familia för
att köpa nytt knäskydd till henne och lite annat som vi behövde .
nya innebandyskor...
och lite annat smått och gott...
Frapino och  en liten vanillalatte på Espresso house och sedan in på
maxi för lite mat. Hem och gjorde "Moffe special" innan Dana och jag körde
tillbaka till Hyllinge och för en fotbollsmatch.
... Ja, det blev till slut 0-15 ingen rolig match att titta på  men de vann och
det är bra  för serien med mycket målskillnad! Vi tog Jonna med oss hem igen.
Hemma så hoppade Tekla, Christer, Lucas och jag in i bilen och körde till
 
grusgraven där Christer plockade hallonblad, Tekla sparang många rundor
upp och ner och Lucas tränade volter - precis som storebror brukar göra.  
Tillbaka i huset så åt vi grillad kyckling och pommes. Tränade lite flickflack
på gräsmattan med Lucas och ... JAG kan fortfarande hjula -
utan att sträcka mina lårmuskler!!! skitkul ju!!
En stilstudie på Lucas volter!
 
riktigt duktig har han blivit!
mina nya örhänge.

Kommentera här: