0

Bakad potatis...

Lergöksrallyt (tror jag det heter)var i full gång i Ängelholm och bakom oss i bilkön kom en
GAMMAL brandbil, bad Dana fota dem....
   
de e tur inte hon ska bli fotograf...
Direkt från Ängelholm körde vi till Väla för att leta innebandyklubba till Dana (slutade med att hon
behåller sin gamla en säsong till!) och långbyxor till mej (jag vill INTE ha taijta...., inte mycket annat
att välja på!!så det blev inga - denna gången iheller!)
först lunch, vi är lika tråkiga båda två: jag brukarr vilja äta sushi men bestämde mej för bakad potatis
ändå och då tar jag.....  men räkor och stenbitsrom, det har  jag valt var gång i tjugo år! och Dana väljer....
med kyckling och vitlökssås - alltid!!   Varför byta när nan vet att detta är gott?  :)
Köpte lite kläder till Lucas vars en tröja till Dana och mej och en bok.
Köpte blommor - en bukett till kvällen...
  
svårt att hålla stilla och se natrulig ut...
till maxi för att
handla mat...
Kom hem samtidigt som killarna... som kom hem med en del nya djur....  visar dem senare...

Kommentera här: