0

ett litet paket till Köpenhamn...

Blev samkörning med Christer även idag till jobbet. Förmiddagsmöte under frukosten,
Jagade för att kunna skicka ett litet paket mellan Eket och Köpenhamn...
och lämna Eket på fredagen för att säkert vara framme i  Köpenhamn på måndagen
Budfirma ville ha bra betalt för att flyga det!! Och då var det  ändå inte garanti
på att det skulle vara framme i tid! Jag tyckte att flyg var ju lite onödigt!
 
12.45  tog jag bilen och körde till Ängelholm för att titta på tjejerna:
"Den var fan inte inne"-som de heter! Vunnit första matchen på förmiddagen med 3-1,
där föll hon...
andra matchen (den första jag såg) förlorade de med 2-3, nästa vann de med 5-1
Yay, duktiga tjejer, och lite extra stolt över min tös som gjorde två mål i båda
de vunna matcherna. Direkt efter den sista matchen så körde jag tillbaka till jobbet
men inom:
 
McD ...igen...
 
tanka gas - gäller att passa på när man kommer förbi ett tankställe!
för att sedan äta sallad på kontoret.
 
Jobbade på mellan ca14.30 och 16.15 då Christer och jag tillsammans körde till
Ängelholm för att lämna det lilla paketet jag jobbat med under förmiddagen på
posten för att de skulle skicka det till Köpenhamn för bara 223kr (tror jag det kostade) ,
ingen garanti med rätt så säkert att de skulle vara framme på måndagen =
bätte och billigare! 
 
Sedan till idrottshallen för att titta på ännu en match med tjejerna som tyvärr
blev 3-3, de ledde länge med 3-1, så lite surt blev det.
 
Rasmus är på bakken med kompisar idag, Lucas har varit hemma - ville inte
se syrran spela, och gjorde hellre nudlar till sej själv hemma.
 
När vi andra tre kom hem åt Christer och jag vårrullar och tittade på handbollsmatchen
mellan Sverige-Bulgarien och sverige vann med 27-26 rätt spännande!
vilade till mej, lagt schema för morgondagen och ska rasta Tekla sedan rätt i säng!
 
Vi hörs i morgon! /L8 ♥
 

Kommentera här: