0

Första matcherna

Ibland är det inte jag utan T9 som inte kan stava...

Jag började bra med morgon rundan med Tekla vid sex-tiden, duschade och åt frukost

innan jag körde till jobbet. Hann lägga ut ett blogginlägg innan jag körde, så där kom en

liten miss i schemat för jag var inte på jobbet förrän kl. 08. Fast när jag väl var där så

klarade jag mitt mål och uppgift och lämnade kontoret....

...i mycket bättre ordning än jag lämnat det på fredagen!

Första matchen ...

 

vann de med 2-1 över laget de förlorade mot dagen innan!

lilla fröken Henrysson/Johansson

Marie och jag satte oss för att facebooka ,blogga och fika på...

kaffe och en kyckling-baguette - god (men med dålig täckning)

Andra matchen borde de vinna för de vann över dem dagen innan....

lilla söta Fanny Larsson

 och de vann med 6-0!

 Så duktiga de här tjejerna och jag ser fram emot seriespelet denna säsongen  med damlaget!

Jag tror de kommer ÄGA!

Nöjd med resultaten satte jag mej i bilen....

Kommentera här: