3

HAIR...

Samma som de andra morgnarna med 3kms runda tillsammans med Tekla, ducha , blogga och sen iväg..
regna väldigt på väg till jobbet
Mycket letande även idag på jobbet och jag hinner knappt med vad jag ska men jag försöker så gott jag kan
Luncha på Woodlands idag tillsammans med Christer och därför ingen skogsrunda.

hittade en vandrande pinne i Christers bil... efter lunchen fick den flytta in på hans kontor.
 schnitzel och potatis med mycket sallad till lunch
Tillbaka till jobb och jobbade på vad hann kunde i nästan två timmar sedan lämnade jag kontoret och jobbet och körde till Klippan....

Frida skulle fixa till mitt hår.....
tråkig längd som attan just nu...

men det går ju att göra längre....

färdig ditsatt, ska det bara putsas till lite..

en fläta till kvällen

på väg hem efter ett svettigt pass - därför flätan
svettigt foto hemma i hallen 
man ser att det är rätt långt
Lucas hjälpte till att fota - han kom på till slut att jag hade längre hår idag än igår.....
Såå nöjd och glad!  
 
TACK duktiga FRIDA på HUVUDSALONGEN!!
 
Nu ska jag först och främst lära mej att inte tvätta håret varje dag - hur tusan ska det gå???
Den lever får se!
 
puss och kram på er!!  /L8 ♥

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Du ser sååå nöjd och SNYGG ut!!:) Här ska det kastas m håret;)) puss & kram

2 Marie:

skriven

Jättesnyggt

3 Anonym:

skriven

Håller med Linda och Marie, riktigt snyggt.

Kommentera här: