0

lite bilder rån veckan

Dana och jag var ute på väla för att köpa necessär till mej (äntligen en riktig en!!) och skor till oss båda.
Dana provade ett par löparskor som var (enl. henne) klumpiga och tjejiga... såg och hörde på henne att hon hade ändå inte använt dem så varför lägga pengar på ett par dyra skor till henne då? Det fanns inga andra
som dör i heller till henne. Men vi träffade Jörgen N där vilket var väldigt kul! Tyvärr hann vi inte prata så
mycket... eller inte alls! och så träffade vi Linus från Ljundbyhed oxå alltid lika roligt! (Linus från Willez alltså)
hon provade dem i alla fall.
så här ser mina nya combatskor ut återstår att se om de "håller måttet"
sushi på kvällen - alltid lika gott när man gör det själv, mycket mer smak än om man köper take away
Torsdag kom Dana på att hon behövde köpa present till Jolina....så Lucas, hon ochjag körde till Familia.
hittade nya skor till mej (mina brae gick ju sönder på Ljudbangen)
fyra par skor för ca 500kr  - lagom pris enligt min mening!
Varit nere med Tekla i grusgraven några rundor oxå under veckan - inga långpromenader  precis.
rätt så skönt att gå omkring i flera dagar utan smink - hur ofta händer det mej!
 
Badrum och gästtoa uppe storstädade, Lucas rum är nästan helt klart med "ny" (Danas gamla) och 5kg
 mindre damm dessutom ordning i garderoben!
Dana sover hos Fanny , Rasmus sover hos Karro - känns lite märkligt att inte hela familjen sover i huset.
De börjar bli stora ungdomarna.
 
Så ledsen när jag kom på att jag dubbelbokat mej i november - svamprace eller sensation white...
skogen vs rave....  Bestämde att jag "bokat mej själv" till svampracet först och då ska man stå för det!
Grämer mej en del för det hade verkligen varit skitkul att ravea, fast jag vet att jag gjort rätt val.
 
Ha en underbar dag alla och njut av dagen!/L8

Kommentera här: