0

3 gånger Eket

Även denna morgonen sov jag i stället för att gå lågrunda,
det blir ju ändå aldrig mer än 6,5 timmar hur tidigt jag än nlägger mej...
Men Tekla får sin runda ändå och nu för tiden hoppar jag över frukosten i stället,
äter ju ändå på jobber ett par timmar senare - kommer att ändra på den vanan snart!
Åkte me Christer till jobbet. Många Analys certifikat blev det idag..

Nya SNYGGA shampo och balsam förpackningar som kommer ut i affärerna snart...
Christer var och hämtade Kristian på flygplatsen under förmiddagen.
Åt lunch med Christer, Kristian och Sebastian på Woodlands.

ugnsbakad lax och dillstuvad potatis,
tyvärr är salladsbordet inte lika fint och bra som det var förra  säsongen
men det kanske blir bättre när golfgästerna kommer.
Hade genomgång med Kristian tillsammans med Maria under eftermiddagen.
Satt till 16.10 innan jag körde hem och hämtade Lucas för att sedan köra
honom till Klippan och simträningen - (farmor hämtar honom där).
Jag tog en runda med Tekla , bytade om och körde til lEket för andra
gången idag.

Yoga i bygdegården
Tyvärr kom inte Sussie denna gången, men jag fick ut väldigt mycket av
det ikväll - känner att det gör nytta och blir bättre för varje gång.

Sedan körde jag hem, hämtade Dana på IP, natta Lucas, blogga, åt
två mackor till "kvällsmat" och  efter det körde jag till ....Eket -
tredje gången! Hämtade Christer där - mer om det  sen.

Natti natti - svintrött och klockan är lite mer än jag vill!
L8

Kommentera här: