0

Nya utmaningar!


Kommer att blogga nutid fram till jag får den extra tiden att blogga ikapp
från Saalbach. Även om det bara är två dagar kvar så tar det en
jädra tid att ladda ner fotona. Och jag vill såklart ha dem med!


Idag söndag har jag fixat lite med tvätten,  bloggat, kört först tjejerna till samlingen
sedan varit med Christer och Tekla i grusgraven, hjälpt till att städa hos ekorren som
vaknat ur sin vintervila och kollat när F15 blev slagna av Ängelholm i innebandy.
Hemma igen så täckta jag över mina gråa hår, basta och bada balja med Christer
i den nya rena vattnet. Ungdomarna beställde hem mat till oss - så en räksallad
till mamma och hennes nyttigare liv - igen!

Jag känner mej trots allt utvilad och mycket nöjd med vår semestervecka,
inga synliga och kännbara skador utan endast småblåmärken lite här och var...

Ny vecka i morgon och en massa utmaningar som jag har på jobbet och som jag
satt upp för mej själv - ser fram emot detta... den närmsta månaden faktiskt!

                              puss och kram   L8

Kommentera här: