0

silvergrå naglar

Tillbringade morgonen framför datorn och bloggen.

mitt nya navelsmycke, fast jag tror jag väntar en vecka elr två innan jag sätter i det.

snöat hela natten och hela dagen, kanske sådags tycker jag...
Christer lite hängig, så vi åt alla frukost vid olika tidpunkter.
11.30 var jag på väg till klippan och Rebeck för att göra vid mina naglar.

supernöjd - som vanligt!

Hemma hade Christer piggnat till och höll på med fläskstek till middag.
Dana åkte till Veberöd för innebandymatch. Jag valde att inte köra denna
gången (mest för att våra tjejer vann stort över dem förra veckan och
Veberöd har inte vunnit en enda match denna säsongen) utan stannade
hemma för att fixa med tvätten och städa över huset. ,
Lucas var på sin simning en timme och Christer skjutsade honom
både dit och hem.
Ännu en ledig underbar helg!!!

Ser fram emot nästa vecka....PoK  L8

Kommentera här: