0

1401

"En Dennis" var det 1400:e inlägget!!!
Ja, de e ju så att när jag hinner tycker jag det är skitkul att skriva.
Fortsätter och ser hur det blir.

Söndagsmorse så lämnade jag först Lucas i badhuset för simning.
Sedan fortsatte jag till Allarp och syster Annika. Tog med Tekla upp
till pappas utan koppel och när rådjuren skingrade sej och Tekla var
på väg efter så skrek jag till och hon stannade kvar hos mej  - hon var
inte nöjd men hon stannade det trots allt - så JAG var nöjd!
Annika kom upp och sedan körde vi tillsammans ner till Skäralid där
vi gick den norra rundan.

Annika och Tekla i trappan

En fantastisk morgon!!
Fick med mej ett lass med snowboards och hjälmar från Ohlströms,
till Lucas och Dana.
Tyvärr är det så att min kamera la av i kylan så jag har inte tagit några
kort på hela veckan. Rätt så tråkigt tycker jag men om jag börjar microblogga
så kan jag göra det från mobilen med kameran där!

Ha en god dag!

Kommentera här: