0

fredagen

Tina, Lars och pågarna sov över hos oss så när jag varit i Klippan för att

laga min söndriga pekfingernagel hos Rebecka (soptunnelock på badhuset!)
köpt frallor och frukost körde jag hem och fick i Lucas lite frukost,
och väckt de andra innan vi körde till Strövelstorp för fotbollscup.
Lucas var inte helt frisk i luftvägarna och det hördes i mellanåt.

första matchen var han utespelare, de förlorade den matchen...

paus mellan matcherna...

sedan stod han i mål och då....förlorade de...

uppvärmning innan nästa...som de oxå förlorade
Den här cupen var inte deras utan de förlorade alla sina matcher och
ska jag vara ärlig blev jag inte ledsen för det, annars hade vi varit kvar
ett par timmar till, och min bok som jag läste i mellan närmade sej slutet
och jag hade träsmak där bak!

Hemma igen så fortsatte Christer och jag vårt Vänner-maraton.

Kommentera här: