0

i andra fabriken

Denna dagen var jag uppe i den andra fabriken som ligger
intill kontoret. Fyllde och paketera triggerflaskor med fettrent...
Första stationen var att sätta upp flaskor på bandet och serva de
andra lite. Där stod jag till fm-fikan, sedan kom det svåra...
Sätta i pumpar i tre flaskor och samtidigt skruva på dem,
hade mer än lite svårt för det och dessutom tog jag i från tårna,
utan att det skulle behövas, till slut fick jag nästan koll på det i korta stunder!
Middag med Christer och sedan skulle flaskorna paketeras åtta i var låda,
dessutom skulle de kollas att etiketter och stämplar satt som de skulle.
Sista stationen var att sätta lådorna på en pall, plasta in och sätta
ut på lastbryggan, ja och lite annat smått.
I vilket fall så var det en lärorik dag och den kommer ge mej träningsvärk!

Isabell,Marcus,Anna och Pernille fick stå ut med mej idag.
Dessutom kostade dagen tre naglar...

Hemma tog jag en runda i tvättstugan medan Christer stekte falukorv.
Såg ett avsnitt Vänner och sedan körde jag och Dana till träning.
Dana hade innebandy och jag tränade combat för Martina.
-Vilket underbart pass, precis vad jag behövde, även om varje jab
kändes i högerarmen... Tack Martina -KANON!

Till Kvidinge, hämta Dana och sedan gick jag en runda med Tekla.
Lagom trött somnade jag i soffan...

Ha en underbar dag!!  L8

Kommentera här: