1

nytt!

Som jag skrev...mår inte helt hundra. Så istället för att gå upp
jättetidigt för långrunda med Tekla och ett sim-pass på badhuset
så sov jag lite längre.... Hann med lite runda med Tekla,
torktumlare,tvätt- och diskmaskin och hänga upp en masikn med tvätt
innan jag duschade och begav mej till jobbet med Christer.
Satt med Maria och ett snurrande huvud hela dagen förutom
skogsrundan med de andra.
Vi började rätt sent på morgonen,
satt desto längre på kvällen - jag och Christer... lite rädd för att
det var en förvarning om hur vårt liv kommer att se ut i fortsättningen...
På hemvägen körde vi inom Oj för att handla kvällsmat.
Lämna mat och Christer hemma innan jag själv fortsatte till Klippan
för att byta ut...

dessa hemska naglar....

nya, snygga lite fräschare och faktiskt mina egna(de flesta i alla fall!)
Körde hem efter två timmar, åt lite och blogga, nu måste jag i säng för
det blir en intensiv dag i morgon!! Men förhoppningsvis väldigt
lärorik och rolig!

Ha det bra och sköt om er!PoK  L8

Kommentarer:

1 Svensson och Struwe:

skriven

Oj vad ni stressar på.... ja vi har det sååå lugnt och skönt, bara 30 grader varmt. kram från Thailand

Kommentera här: