0

snö...

Inte riktigt lika pigg när jag skulle gå upp...
Snabbt och lätt allt innan vi körde till jobbet och lämnade Lucas
på skolan. Ordnade så jag fick en egen arbetsplats på
Marias kontor.

här sitter vi om dagarna

det här blev min plats och datorn som jag fick igångsatt med hjälp av
Peter IT-ansvarig i Vallentuna. Lite mysko när man sitter vid "sin dator"
och pilen åker rundor och klickar in på saker utan att man själv gör ett dugg!

snö i Eket...
Gick skogsrundan och åkte med Christer och Basse till Mölletofta för
lunch... glada om vi inte blir allför sjuka av den maten...

Forsatte att jobba och lära saker fram tills vi körde hem.
Pappa Arna satt och väntade på oss för att följa med och träna i
Klippan. Tyvärr följde Christer inte med - lite krasslig i halsen.
Pappa och jag körde och tränade pump för Tina. Jag blev väl aldrig riktigt
orolig men han blev rätt trött, den gamle mannen och sa  att det
skulle han inte göra om... Ja ja vi försökte i alla fall.
Jag körde med på combaten efter oxå - rätt så nöjd!
Duschade och körde hem Annalena och mej till Kvidinge sedsn.
Hämtade Dana och Rosanna och körde hem för att äta popcorn
framför tvn...

Tack och hej leverpastej!  L8

Kommentera här: