1

KICK OFF

Ha ha undrar vad som hände med förra inlägget.....
Ja, jag vet att jag har varit kass på att uppatera bloggen men jag har
helt enkelt inte tagit mej den tiden. Och jag kan säga att jag LÄNGTAR
efter fasta tidet och de vanliga (fast nu blir de bättre) rutinerna igen!

pussel nr två lagt, fast jag la max 20 bitar Christer gjorde resten

Tisdag och Onsdag gick åt till att träna BodyCombat 50 och att städa
när koncentrationen tröt....

Klockan 9 väckte jag Rasmus på onsdagsmorgonen, kvart i tio
hämtade vi upp Robin Nilsson för att de skulle bära vikter från källaren
och till idrottshallen i klippan.

Rasmus, Robin och vaktmästare Mats

badhuspersonalen...

fast de jobbade lite oxå....

ett annorlunda sätt att mäta avståndet mellan brädorna på!

dags att kolla in och öva på scenen(Martina och jag alltså)

alla brädor med stänger och vikter på plats!

cooola Lisa som  var lite nervös för sitt målvaktande inför morgondagen
     
stilstudie: Andrea Hammarström!

... det syns vilka som är instruktörer va...!? ...ja osså André

tuffa pump-instruktörerna :Martina, Tina och Andrea

deltagarna ca 40 stycken

knäböj

bänkpress

tror de kunde haft liiite mer vikter på...

svintuffa combatinstruktörer...

men som var rätt nervösa oxå...

fast vi var alla väldigt glada!

alla tre samlade. Anden i mitten som ser ut att försöka strypa Martina...

sidekick

Jag var då Lara Croft, om någon undrar HUR jag ser ut!
Efteråt sa Andrea till mej nåt om Lara Croft, och jag svarade:
Lara Croft är kass på combat! -Ja, hon är rätt kass när jag spelar henne
oxå svarade Andrea. Lite kul eller hur!

Efter passen bar alla vikter och stänger och längtade hem för att sova och vila!
Några avsnitt Vänner blev det i VillaVidås!

Det är såå skönt att vara igång med träningen igen och nu ska jag bara
öka träningsdosen ett par snäpp sen är jag med på banan igen! HA!

sköt om Er!
L8

Kommentarer:

1 Emelia:

skriven

Wow! Vilken rolig idé att köra release i idrottshallen! Ni ser riktigt grymma ut allihopa!! Önskar att jag hade varit med! Kram Emelia

Kommentera här: