0

woodlands öppet!

Torsdagsmorgonen blev det halva långrundan med
bara Tekla som sällskap.
Åkte med Christer till jobbet och satte mej en liten stund vi datorn för att jobba.
Efter fm-fikan gick jag ut i produktiomen för att hjälpa till vid linjen som fyllde och
packetera fläckborttagning. Flera sjuka och lite brått att få iväg flaskorna.

På middagen så gick  Sebastian, Christer och jag till Woodlands,
deras första öppna dag för säsongen.

Allt för att mata stegräknaren!

Sussie och ....

Pernila mötte upp på stället.
Supergod mat, stekt fläsk och löksås.
Sebastian valde att åka bilen med tillbaka medan jag och Christer gick.
Jag fortsatte ute i prouktionen tills de slutade och vi hann bli klara
med flaskorna!
Satte mej och ordergokände en timme innan vi oxå gick hem för dagen.

Hemma hoppade vi i "gåkläderna" och gick tillsammans med Dennis.
När de gick viare mot gamla kviingeby så gick jag och Tekla hem
längs storgatan. Åt lite träna läxa med Dana och packa träningsväskan.
Körde till Klippan och var med på Martinas Combatpass.
Supergott för kroppen!
Hämtade upp Dana och Rosanna  vid idrottshallen på hemvägen.
Såg ett avsnitt, åt lite popcorn och sedan i säng!
Tyvärr glömde jag stegräknaren i mitt omklädningsskåp på badet...
Tur jag har den gamle kvar!
ca 15000 steg + 12000 för combaten. Så mycket bättre kroppen mår
när man får mycket frisk luft OCH svettas orentligt mellan varven!!´

puss puss  L8

Kommentera här: