0

mot Åhus

SOVMORGON! kunde ligga en timme längre och gick inte uppförrän kl.6.
Gick en runda med Tekla medan Christer och Rasmus körde till jobbet.
Åt min frukost och sedan tog jag bilen - tyvärr inte cykeln som jag tänkt innan jag tog sovmorgon,
körde upp på åsen och Tomarpsrundan för att markera på vägen, rundorna vi ska ta på lördag.
 
hinder på vägen...
Klar med det duschade och packade jag. Goa Jonna kom tidigt till oss och när jag öppnade
och berättade att Dana och Ida fortfarande sov sa hon -SERIÖST!? -Ja, gå du upp och väck dem,
svarade jag och tyckte det var lite märkligt. Visade sen att hon var lite sressad och en hel timme tidig!!
Efter hand droppade de in och till sist var det nästan ett helt lag. Frida, Sofia, Jenny och
de tre tjejerna som då redan vat i huset. Vi saknade då Elin och Reneé, men de var redan 
på plats. Christer kom hem från jobbet och sedan körde vi i vars en bil upp till Åhus.
framme!
På plats på stranden
Spelade två matcher förlorade första och vann andra. Tog oss iväg till en affär för att köpa saker vi glömt
och som vi ville ha tillkvällen - bl.a kvällsamt till Christer och mej.
fett mycket plats - vi kan få plats alla i hyllan!!   
ja litta tosig är hon allt....
konstigt nog var det ingen som följde hennes exempel
mitt linne till matcherna
färdiggrillad kyckling, pommes pinnes, och vars ett gals vin - kanon!!
vår sov-konferensrum!
 
Tjejerna var jätteduktiga
 och kom alla hem på utsatt tid. Christer körde hem på natten för att kunna överlämna  sitt liggunderlag
till Sofia som skulle delat dubbelmadrass med Jenny men det visade sej vara en enkel i stälet för dubbel.....
En härlig dag med dem, Christer, Carina och Krister!
 
Tack alla!
 
 

Kommentera här: