0

söndagen i skogen med Linda

Linda H och jag bestämde oss för att leta svamp och gå med hundarna i skogen söndagen den 22/7.
Lagom söndagssysselsättning om man gått och lagt sej vid 04(även om jag var nykter) på morgonen innan....
Upp på åsen
långa rundor på två olika ställen och detta hittade jag
två små, torra sketna svampar.... dålig utdelning på matfronten men bättre för hund och kropp
Körde hem till poppe och Malin för att lämna "brobizz" och pratade lite.
En fiskbil kom och visade upp sitt sortiment för Malin (och mej), köpte  lite ihop(det är inte billigt) och det blev
en bra deal för mej....
Malin betalade och jag tog allt med mej hem!!  Ha ha Malin och Poppe - ni hittar in i frysen om det behövs!!!
Körde sedan hem till min inte så pigge man, han låg på soffan och tyckte lute synd om sej själv.
Dennis kom in på en öl och då blev vi lite piggare!
Tittade på Mission Impossible senare
... VILL HA.... den kroppen och den KLÄNNINGEN!!

Kommentera här: